dinsdag 15 november 2016


Zomaar een eerste Engeltje gemaakt dit jaar :o))


Zo klein 
dat het er bij eentje blijft ;o)
pffff... t keren van het lijfje
 viel niet mee ...



voor de armpjes kreeg ik hulp van jongste DS 
en zelfs van DH !
die er ook kramp van in zijn hand kreeg ...
Ze zal wat oudere zussen krijgen, ... misschien 
maar zeker geen jongere :o)) !


Het muisje gekregen van DH
uit de winkel (lol) ;o)
zit hier veilig achter glas ;o)
Verder dacht ik niet zoveel oranje lapjes in de voorraad
te hebben (o) 


nou ...
dat was een verrassing 
zelfs voor mij :o))



en waarvoor dan wel ?

overal vond ik toch
 nog wat oranje en zalmkleurige lapjes...


uit een vakkendoosje,
plastic bakken een laatje ...



gewoon bedolven bijna onder 
het oranje !



deze ...
de kleine vierkantjes zijn zo lief ...
en 't zwart en blauw
doet me denken

Quiltmania uit 2004 !
 aan mijn kleine huisjesquilt !!!

die zo hard roepen om nog veeeeeel meer
doorquilt steekjes ...
en toch wachten ze nog steeds *U*
daar kwam niet veel oranje in voor ;o)



hoe het zal gaan worden weet ik nog niet ...

maar tussendoor kleine vierkantjes aan elkaar zetten
is zooo leuk :o))


't blauw uit de keuken is vast naar zolder ...


nog even schoonmaken en dan ...


Groetjes,
Simone

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een lief klein engeltje is het geworden en wat een leuke lapjes. Zo zie je maar ineens heb je weer veel meer dan je dacht, gebeurd mij ook steeds.

Conny's-blog zei

Leuk dat kleine engeltje en je hebt hele plannen.
We zien het vast wel als het klaar is die lege planken in je keuken..................liefs.Conny

Ineke zei

Oei, het lijkt op een verandering in de keuken ;-) En wat een schattig klein engeltje, ja dat pietepeuterige en dan omdraaien is wel een mega-klus.
Liefs, Ineke

David zei

It must be fun to quilt all these houses! I love this quilt ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...