woensdag 7 februari 2018

Sterretjes stralen bij de thee ...

Overdag sterretjes kijken :o))

Geinspireerd door de Quiltblokjes 
die ik als hoes om de theemuts heb gemaakt.


Zo kies ik ook af en toe 
de kleurtjes bij elkaar 
voor de Star a Day
( van Karen Styles)


Maar ik wil ook dat de sterretjes straks mooi
in de woonkamer passen (o)


Ook daarom veel bruin en naturel tinten in de sterretjes :o)
Daarbij komen kleurtjes extra mooi uit 
(vind ik )

Paar weken geleden 
eindelijk verstandig gedaan en
een leesbril op sterkte 
laten opmeten ...

Opeens... was dat toch nodig naast mijn 'gewone' bril 
(cylinder afwijking in een oog)
 (o)


Van dichtbij etiketten lezen 
wat worden die teksten van gebruiksaanwijzingen op de wasmiddelen
toch steeds kleiner gemaakt...

Daar begint het mee gaf de opticien aan (o)
Straks moet u ook aardappelen schillen met een leesbril ...(echt ??)

Zal ik dan de volgende bril ronde 
maar aan de variofocus gaan ...


wie weet zijn de naadjes nu wel netter ;o)


Foto's maken van de sterretjes zijn net zo leuk als sterretjes maken !

Nu toch maar eerst eens het sterretje 
van vandaag afmaken ...

Groetjes,
Simone











2 opmerkingen:

Ineke zei

Ja, dat is zo, je mag straks overal de bril voor opzetten, kan zelfs de cijfers van de wekker niet meer zien, snel gegaan! :(
Maar het zijn prachtige sterren en mooie stofjes die je gebruikt!
Fijne week

Floor zei

Heerlijke sterretjes zijn dat. Je ziet het verschil nog niet hoor tussen met- of zonder bril :-)
Maar..... de letters op verpakkingen worden ook echt steeds kleiner. Er moet tegenwoordig zoveel op een etiket, dat het proppen wordt met de letters.
Groetjes,
Floor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...